sobota, 25 lutego 2017

JEDWABNA POSZEWKA - WPŁYW NA NASZĄ SKÓRĘ I WŁOSY


 http://falteria.blogspot.com/2017/02/jedwabna-poszewka-wpyw-na-nasza-skore-i.html

Od dwóch lat zastanawiałam się nad wymianą poszewki bawełnianej - na jedwabną. Z racji jej dość wysokiej ceny, wolałam wydać te pieniądze na kolejne odżywki i maski. Teraz, gdy postanowiłam zużyć moje zapasy kosmetyczne i zredukować je do minimum mogłam sprawić swoim włosom i skórze prezent w postaci poszewki.




Od pomysłu przeszłam do czynów. Zaczęłam przeglądać internet w poszukiwaniu najlepszej oferty.
Udało mi się znaleźć przepiękną czarną, elegancką poszewkę, którą oczywiście kupiłam. Kolor biały jakoś do mnie nie przemawiał i wydawał się oklepany. Sklepów internetowych posiadających w ofercie jedwabne poszewki w Polsce jak na lekarstwo, allegro świeciło pustkami. A miałam chrapkę na jakiś ekstrawagancki kolor - fuksja lub turkus.


Cena jak wspomniałam wyżej do niskich nie należy. Za swoją poszewkę zapłaciłam 90 zł. Co było i tak stosunkowo niską ceną. Przy przeglądaniu ofert trafiałam na ceny rzędu 100-150 zł za standardową małą poszewkę o wymiarach 40x40.


Kilka słów o jedwabiu...

Jedwab to jedno z najdelikatniejszych i ekskluzywnych włókien na świecie. Poszewki z jedwabiu cechuje dobra termoregulacja, taka pościel ''oddycha''i zapobiega poceniu podczas snu. Materiał ten współgra z ludzką skórą.

Jedwab jest idealnym wyborem jeśli mamy problem z:

CERĄ
Powierzchnia materiału jest śliska, nałożone kremy wieczorem zostają na naszej skórze, w przypadku innych poszewek niestety wycieramy się w pościel. Jedwab nie wchłania łoju, potu i kurzu, dzięki czemu możemy dłużej cieszyć się jej świeżością. Dodatkowo ten delikatny materiał działa przeciwzmarszczkowo oraz jest hipoalergiczny. Rano nasza twarz jest przyjemnie gładka, bez czerwonych odgnieceń, jak po bawełnianych poduszkach.

WŁOSAMI
Kołtuny i elektryzujące się włosy to przeszłość. Podczas snu na jedwabnej poduszce nasze włosy w żaden sposób nie będą się plątać i łamać, a jedynie przyjemnie ślizgać po jej gładkiej powierzchni. Co ważne, sama posiadam kilkanaście krótszych rzęs w lewym oku - zapewne wytarły się przez lata spania w bawełnianej pościeli. Mam nadzieję, że po kilku tygodniach czy nawet miesiącach spania w nowej poszewce wyrównają się z długości z drugiego oka.







Poszewkę najlepiej prać ręcznie w delikatnym płynie do prania. Jeśli jednak z jakiegoś powodu brak nam czasu, lub zwyczajnie się nie chce możemy wyprać ją w pralce w max 30 °C na najdelikatniejszym programie.


Podsumowując, jedwab zauroczył mnie od pierwszego dotknięcia. Mam nadzieję, że dzięki niemu pożegnam na stałe splątane włosy i odgniecenia. Teraz moim marzeniem jest cały komplet pościeli z jedwabiu, ale to musi jeszcze trochę poczekać. :)

Pozdrawiam Was,
Falteria
Udostępnij ten wpis

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.