poniedziałek, 6 marca 2017

PROFESJONALNE KOSMETYKI DO WŁOSÓW - PRODUKTY FRYZJERSKIE, CZY WARTO?

 http://falteria.blogspot.com/2017/03/profesjonalne-kosmetyki-do-wosow.html
Witajcie,
Dziś pokaże i opowiem Wam o moich ulubionych kosmetykach do włosów, których nie znajdziecie w drogerii.

Czyli produktach stosowanych w salonach fryzjerskich. O tym dlaczego warto wydać trochę więcej i otrzymać na głowie efekt wow. ;) Zatem zapraszam.






1. JOICO K-PAK

INTENSE HYDRATOR (ok. 75 zł - 150ml)

DEEP-PENETRATING RECONSTRUCTOR (ok. 75 zł - 250ml)



Pierwszym profesjonalnym kompletem, który zdecydowałam się kupić po długim czasie był zestaw K-Pak od firmy Joico. Parę lat temu był to dla mnie obłęd, by za maskę wydać taką sumę pieniędzy. Przeczytałam mnóstwo pozytywnych recenzji i postanowiłam je zamówić. Wówczas moje włosy były w stanie mniej więcej dramatycznym. Już blond, ale po dekoloryzacji z ciemnego brązu, pasemkach i rozjaśniaczu - łatwo sobie zobrazować to sianko. Po pierwszym użyciu - byłam zakochana w swoich włosach. Gładkie, ujarzmione i nawilżone. Widziałam, że ten duet zostanie ze mną na dłużej i tak jest do dziś. A od tamtego czasu minęły 4 lata. ;-) Jeśli zdecydujecie się na zakup tych masek, to koniecznie w komplecie gdyż mają działanie uzupełniające - nawilżają i odnawiają strukturę włosa.




2. MOROCCANOIL

SZAMPON WYGŁADZAJĄCY + ODŻYWKA NAWILŻAJĄCA (ok. 219 zł - 2x250ml)

SPRAY NABŁYSZCZAJĄCY (ok. 109 zł - 100ml)



Ten zestaw to moje odkrycie sprzed kilku miesięcy. Podczas wizyty u fryzjera zakochałam się w zapachu szamponu i odżywki, wtedy jeszcze nie pytając o markę, czekałam jaki efekt dadzą na włosach. Nie zawiodłam się, włosy prezentowały się fenomenalnie. Wyglądały jak przeciągnięte prostownicą. Gładkie, śliskie i błyszczące. Wiedziałam, że ten zestaw również muszę mieć w domu. Co więcej obłędny zapach utrzymuje się u mnie do następnego mycia ;-)




3. DAVINES seria MOMO

SZAMPON (ok. 25 zł - 75ml)

ODŻYWKA (ok. 79 zł - 250ml)

HAIR POTION krem b.s. (ok. 75 zł - 150ml)



A tutaj już zupełny kosmetyczny przypadek, ale jakże trafiony. Zamawiając ulubieńców Moroccanoil dostałam próbkę odżywki MOMO (a więc tak działa marketing :D ). Uwielbiam efekt włosów, gładkich, sypkich, nawilżonych - tak jak po kosmetykach wyżej, więc również seria od Davines bardzo przypadła mi do gustu. Jedyne do czego mogę się doczepić to wygląd opakowań. Jak na ekskluzywną markę są zbyt ''proste''. Zwykłe, przezroczyste opakowania z białą naklejką ze składem. Mnie jako estetki nie przekonują.

Moim zdaniem efekt ''włosów od fryzjera'' jest warty pieniędzy wydanych na te kosmetyki. Podczas jednego mycia i stylizacji profesjonalnymi kosmetykami możemy uzyskać gładką i nawilżoną taflę włosów. Oczywiście czytajmy składy, bo nie wszystko złoto co się świeci. Bardzo łatwo przepłacić, a na włosach efekt będzie żaden. Opisane wyżej kosmetyki szczerze polecam. Moja inwestycja opłaciła się.


Na koniec moje włosy po serii Moroccanoil :)





A Wy jakie kosmetyki fryzjerskie macie na swojej półce?
Udostępnij ten wpis

4 komentarze :

  1. Z tego rodzaju produktów do włosów uwielbiam markę Kerastase. Seria resistance jest rewelacyjna. Moroccanolil jest na mojej liście "do przetestowania" :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam :) Kerastase nigdy nie miałam, ale kojarzę że jest o wiele droższa?

      Usuń
    2. Ceny są bardzo zbliżone :-)

      Usuń
    3. O to dobrze wiedzieć :D byłam pewna, że maski około 150 - 200 zł . W takim razie kolejny profesjonalny produkt będzie od Kerastase :-)

      Usuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.