poniedziałek, 10 kwietnia 2017

DLA PIĘKNYCH WŁOSÓW - NAFTA KOSMETYCZNA I MĄKA ZIEMNIACZANA

 http://falteria.blogspot.com/2017/04/dla-pieknych-wosow-nafta-kosmetyczna-i.html


Po włosowym challengu, o którym możecie przeczytać TUTAJ, postanowiłam trochę rozpieścić swoje włosy. Wykorzystałam do tego składniki, które pewnie każda z nas posiada w domu, a jeśli nie, to są łatwo dostępne i tanie. Biorę udział w akcji u Anwen - 30 dni dla pięknych włosów, więc to dobra okazja by przypomnieć sobie stare, domowe sposoby.



Przed myciem nałożyłam naftę kosmetyczną z witaminami A i E. Po odkręceniu buteleczki pozytywnie zaskoczył mnie zapach, kwiatowy i słodki. Nafty używałam ostatnio kilka lat temu i zapach był zdecydowanie gorszy, jak ropa. Cieszy mnie to, że firma wzbogaciła naftę o witaminy i piękny zapach. Z przyjemnością mogłam nałożyłać ją na włosy. Naftę przetrzymałam przez czas zalecony na opakowaniu, czyli około 30 minut . W tym czasie zmieszałam odżywkę Fructis Color Resist z Kallosem Omega i łyżką mąki ziemniaczanej. Po umyciu włosów nałożyłam tę mieszankę na około 15 minut.


Następnie spłukałam miksturę, odsączyłam włosy z wody przez chwilę w ręczniku i pozwoliłam wyschnąć naturalnie, pod koniec dosuszając letnim nawiewem. Na koniec użyłam mgiełki i olejowego serum.


Co zauważyłam?
Włosy są sypkie, miękkie i dobrze wygładzone. Zdecydowanie będę częściej stosować taką mieszankę.


Na zdjęciach efekt na drugi dzień, znowu mam delikatne ''fale'' tym razem po koczku ślimaczku :-)





Jak Wam się podoba?
Lubicie stosować naftę i mąkę ziemniaczaną w swojej pielęgnacji?

Udostępnij ten wpis

30 komentarzy :

  1. Jak robię domowe maski to zawsze dodaje skrobi, by je zagęścić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie dodawałam mąki ziemniaczanej do masek! Muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne wlosy, chetnie skusze sie na taki zabieg ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spotkałam się wcześniej z dodawaniem mąki ziemniaczanej do maseczki, przetestuje jeszcze dzisiaj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać jak efekty!

      Usuń
    2. Efekt jest na prawdę bardzo fajny, nawet moje matowe końcówki zyskały trochę połysku :) Muszę częściej sobie robić taki zabieg :D

      Usuń
    3. I super, prosto i tanio :D

      Usuń
  5. Wow, efekt nieziemski :) Czytałam sporo o nafcie kiedyś, ale jeszcze nie stosowałam na swoich włosach. Muszę spróbować takiej mieszanki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mąka ziemniaczana​? Nigdy nie próbowałam, muszę sprawdzić na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękne włosy.
    Przyznam szczerze, że nigdy nie słyszałam o stosowaniu mąki ziemniaczanej do pielęgnacji włosów ;) muszę wypróbować ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to już taka stara metoda :) . Jako ciekawostkę dodam, że niektóre maski sklepowe posiadają w składzie mąkę :)

      Usuń
  8. Nafta kosmetyczna uratowała kiedyś moje włosy:-) Twój pomysł warty jest wykorzystania:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne włoski :) sama też dodaję mąkę do masek i efekt jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) super, że jesteś zadowolona z efektu :)

      Usuń
    2. Zapraszam do siebie :) https://myblondhair1.blogspot.com/

      Usuń
  10. Musze wypróbować, gdyż po ciąży mam wrażenie, że moje włosy wołają o pomstę do nieba. Mam nadzieję, że w końcu mi coś pomoże :) Pozdrawiam Agnieszka Kubackaa

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm, ciekawe wykorzystanie nafty i mąki ziemniaczanej :) A włosy wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz ślicznie włosy. Nie znałam sposobu z mąką, ale może to być świetna sprawa. Może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz piękne włosy :) a tej mieszanki chętnie spróbuję ;) Obserwuje i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  14. łał przecudowne przewspaniałe kudełki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz zachwycające włosy!
    O takiej pachnącej nafcie słyszę po raz pierwszy. Ostatnio miałam jakąś, która właśnie śmierdziała ropą i nie wspominam jej dobrze :(
    P.S. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło. Ta nafta również była dla mnie pozytywnym zaskoczeniem :)

      Usuń
  16. Kiedyś mocno obawiałam się mąki ziemniaczanej w pielęgnacji a okazało sie zupełnie niepotrzebnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj a dlaczego? Bałaś się przyklapu?

      Usuń
  17. :-D gdybym tylko byla troche mniej leniwaaaa to bardzo fajny pomysl i widac efekt a koczek slimaczek zawsze przydatny na noc :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Rzeczywiście świetne efekty! Czas na eksperymenty ;-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.